دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
بندرعباس

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین رستمی گفت : انتخابات صحنه جنگ ملت ایران با آمریکا و استکبار جهانی است و این انتخابات است که به ایران قدرت می‌دهد و در تند باد حوادث و میادین انقلاب استوار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن بندرعباسی، اظهار داشت: راهی که ایران اسلامی طی کرده به قیمت ایستادن و پایداری و تقدیم خون شهدا و افرادی است که برای نظام جانفشانی کرده‌اند، دشمن در حال هزینه است و امروز دیگر شایعه عملیات نظامی در ایران فقط یک توهم است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، در جنگ غزه و اوکراین در باتلاق افتاده و برای همینه پوشالی خود در حال هزینه دادن است، گفت: اقتدار ملت ایران در منطقه بلکه در کل جهان در حال افزایش است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال فروپاشی انقلاب با ابراز جنگ فرهنگی بود و با درگذشت یک دختر می‌خواست ملت را دچار تغییر کند، ولی امروز در برابر کشته شدن ۱۲هزار زن و مادر در غزه سکوت کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی یادآور شد: این عظمت آفرینی و شرکت مردم حماسه ساز در راهپیمایی ۲۲بهمن، نشان از اتفاق بزرگی است که در حال رقم خوردن است و در این پیچ تاریخی مردم ایران حوادث بزرگی را برای تغییر بزرگ ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بندرعباس نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در قالب اردوهای پیشرفت در تمام عرصه‌های علمی، صنعتی و تجاری از سراسر کشور میزبان مردم است.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه داد: ایران در زمان شاه سراسر وابستگی بود و هیچ از خود نداشت، تا جایی که هزینه‌های مستشاران نظامی بیش از ارتش شاه و محل رفت و آمد نیروهای خارجی بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی عنوان کرد: مردم با حضور حماسه‌ای خود در تمام میدان‌ها پرچم عزت و سربلندی ایران اسلامی را به اهتزاز در آورده و این همراهی ملت است که رهبران موفق را در اجرای برنامه‌ها کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: ملت ایران در تمام سختی‌ها از جنگ تا تحریم توانست در مقابل دشمنان ایستادگی کند و حاصل این ایستادگی امروز هزینه سنگین آمریکا و استکبار جهانی در منطقه است که دیگر اثرگذاری خود را از دست داده‌اند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ابراز کرد: نیروی دریایی ایران در مدار ۳۶۰ درجه در دریاها دریانوردی می‌کند که در طول تاریخ این کشور بی‌نظیر است و در زمینه علم نیز جزو اولین‌ها در منطقه و ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

وی گفت: انتخابات صحنه جنگ ملت ایران با آمریکا و استکبار جهانی است و این انتخابات است که به ایران قدرت می‌دهد و در تند باد حوادث و میادین انقلاب استوار خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی، خاطرنشان کرد: نقطه قوت ایران مردم هستند و این مردم خواهند بود که آمریکایی‌ها را از منطقه خارج می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha